Luchtige top My Image zomer 2015

Op zomerse dagen wordt het op mijn werk al snel bloedheet. 
Tel daarbij op dat ik uren doorbreng in lokalen met daarin minimaal 25 zwetende pubers en je zult begrijpen dat ik heel erg houd van luchtige tops. Hemdje aan en een luchtig geval eroverheen en het kan er weer een dagje mee door.



 Luchtige stof is alleen vaak lastig te vinden. Meer dan een variatie aan gebloemde kanten stoffen ben ik nog niet tegengekomen. Tenzij je van plakkerig synthetisch materiaal houdt. 
Tot ik bij Ikea kwam. Vitrage à 99 eurocent per meter, daar kun je je geen buil aan vallen. 
In de My Image van zomer 2015 vond ik een simpel patroontje en na tien minuten locken en 10 minuten zigzaggen was mijn luchtige top klaar. 


Ik maakte gebruik van de afwerkrand van Ikea en hoefde zo niet aan de slag met het maken van een onderzoom in materiaal dat er eigenlijk niet geschikt voor is. Keep it simple...


Nu nog wachten op dagen waarop je luchtige tops nodig hebt...

Reacties

  1. شركة امست لمكافحة الحشرات

    تقدم لكم افضل خدمات مكافحة الحشرات ورش المبيدات الامنة والفعالة والمتخصصة في ابادة جميع انواع الحشرات وابادتها ابادة شاملة مع الضمان بجودة فائق وباسعار مناسبة

    شركة امست لرش المبيدات
    شركة امست

    ______

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts